Home


DESPRE NOI

about3
De ce Coworking?
Coworking este un stil de muncă care implică un mediu de lucru, adesea un birou, folosit în comun, şi activitate independentă. Spre deosebire de un birou obişnuit, cei care lucrează în stil coworking, de obicei, nu sunt angajaţii aceleiaşi întreprinderi.
about2
Spaţiu de lucru
Spaţiile de lucru de tip coworking oferă o alternativă interesantă pentru oamenii care doresc să scape din limitele impuse de pereţii care despart birourile, de izolarea şi de distragerea atenţiei care apar în cazul celor care lucrează de acasă, sau de inconvenienţele locurilor publice.
about1
Partenariat
Beneficiile şi reducerea costurilor în productivitate, bucuria generală şi bunăstarea care pot rezulta din coworking sunt, de asemenea, potenţial uriaşe. Entuziasmul şi creativitatea devin contagioase.
ORADEA
DEBRECEN
SZEGED
TIMISOARA

Scopul caravanei este de a promova stilul coworking şi startup-urile. Promovarea noii tendinţe în muncă se realizează prin prezentări, workshop-uri şi programe interesante.

4 iunie – Joi

10:00 MeetUp Breakfast Mic dejun pentru oaspeții matinali, networking și jocuri X-box. Vino să-ţi întâlneşti colegii antreprenori. E ocazia perfectă pentru a schimba cărţi de vizită şi pentru a construi o reţea socială pentru compania ta.
11:00 Aşa funcţionăm noi –Coworking Oradea Află mai multe despre biroul Coworking din Oradea
11:20 Prezentarea Asociaţiei Marketex Porojan Flaviu – fondator
12:00 Meet the Start Ups Fă cunoștință cu unele dintre startup-urile care au pornit deja pe drumul succesusului. Vino și ascultă poveştile lor și vei avea şi șansă de a discuta cu ei în persoană.
Alex Munteanu – Start Up Weekend
Wizando – IT
Alin Merches – Mobiversal
Vitrolink – Biotech
Kapy Andras – Axosuits – Biotech
Jan Lukas – Paymo
14:00 Eusebiu Burcaș Susrse și formule de finanțare pentru start-upuri – Prezentarea lui Eusebiu Burcaș – Consultant Management Certificat (CMC) Internaţional, este consilier pentru unele dintre cele mai mari companii din România şi Europa. În 2009 a lansat „Burcash TM – Money Management”, primul program independent de educaţie financiară din România. Fiind un trainer de mai mult de 10 ani, şi predând mai mult de 6500 ore de training, Eusebiu reuşeşte cu uşurinţă să transmită conceptele financiare de bază într-un mod clar şi transparent pentru publicul său.
16:00 Mentoring Networking Am invitat câţiva experţi pentru a vorbi despre patru teme legate de lansarea unei întreprinderi. Mentori în diferite domenii, precum: Dorin Coita (program mentoring-Universitatea din Oradea), Telegdi Julia (cum să începi o afacere), Florin Gheorghe (avocat), Makai Zoltan (Startup or give up – coach), Bizmart
18:00 Degustare de vin Degustare de vinuri din Diosig – Mados Attila
18:30 Makai Zoltan Subiecte Tabu în cadrul întreprinderilor
19:30 Chillworking Networking, lucru într-un mediu relaxat.

5 iunie – Vineri

10:00 MeetUp Breakfast Mic dejun pentru oaspeții matinali, networking și jocuri X-box
Vino să-ţi întâlneşti colegii antreprenori. E ocazia perfectă pentru a schimba cărţi de vizită şi pentru a construi o reţea socială pentru compania ta.
11:00 Startups Cum să construim comunitate Start up
12:00 Fekete Kinga Prezi – Povestea de succes a companiei Start up maghiar, cu o reputație internțională
14:00 Graduates meet employers Prezentarea Universității din Oradea. Absolvenţii universităţii au ocazia de a face cunoştinţă cu patronii companiilor.
17:00 Închidere /td>

SPEAKERS & MENTORS


EUSEBIU BURCAS
Consultant Management Certificat (CMC) Internaţional, este consilier pentru unele dintre cele mai mari companii din România şi Europa. În 2009 a lansat „Burcash TM – Money Management”, primul program independent de educaţie financiară din România.

CIPRIAN TRIP
Ciprian Trip deţine o diplomă de master în domeniul Comunicare corporativă în afaceri internaţionale acordată de Universitatea Aarhus din Danemarca. A lucrat în ultimii 5 ani ca coordinator de marketing şi comunicare pentru startup-uri, ONG-uri şi corporaţii ţn Danemarca, Franţa şi Belgia. Ciprian lucrează la Utopium din 2015.

KINGA FEKETE
Kinga are peste 4 ani de experienţă în recrutare în sectorul IT. Pe lângă recrutare şi selecţie, este manager de proiect a programului de căutare de noi potenţiali angajaţi în cadrul cunoscuţilor angajaţilor existenţi. Este, de asemenea, partenerul HR în cadrul programului de internship şi în calitatea de trainer facilitator, este membru activ în managementul cunoştinţelor la Prezi.

FLORIAN GHEORGHE
Avocat de afaceri şi antreprenor din pasiune, cu experienţă în SUA şi Europa Centrală şi de Est. A fost reprezentant pentru fonduri de capital de risc în Europa Centrală şi de Est. Experienţă în muncă cu Guvernul SUA. Oferă consultanţă în afaceri, contractare şi finanţare pentru startup-uri.

PARTENERI

startuphub

STARTUP-URI

AXO SUITS
Axosuits se află în fruntea dezvoltării de exoschelete de mare putere și la prețuri accesibile. Echipa mică dar dedicată a profesioniștilor de la Axosuits aduce o tehnologie robustă și dovedită pacienților.

www.axosuits.com

WIZANDO
Wizando.com este o platformă nouă de managementul afacerilor, managementul social media și managementul pieței on-line a furnizorilor de servicii IMM.

www.wizando.com

VITROLINK
Cu VitroLink, oamenii de știință vor putea să economisească bani și timp în dezvoltarea substanțelor active sau în cercetarea oncologică, având totodată posibilitatea de a urmări sau evalua progresul de oriunde și oricând. VitroLink face ca datele șiințifice să fie ușor de înțeles.

www.vitrolink.com

PAYMO
Aplicație simplă de managementul proiectelor on-line, care reunește managementul operativ, urmărirea în timp și facturarea.

www.paymoapp.com

MOBIVERSAL
Mobiversal este o agenție de dezvoltare de aplicații mobile, care a furnizat servicii pentru peste 30 de clienți din SUA, Regatul Unit, Israel, Suedia , Austria, Belgia și România. Palmares: peste 1.000.000 de descărcări și menționări pe ABC, FOX News, New York Post, PC World și Lifehacker.

www.mobiversal.com

CODEYARD
CodeYard – Dezvoltarea de software nu e mare scofală!

www.codeyard.eu

ORGANIZATORI

ACZÉL DÓRA

Șefa biroului Coworking Oradea. Scriitoare. Leader și angajat. Creativitatea umană și puterea voinței o entuziasmează.

GÖNCZI JÓZSEF

Director executiv APPAR, antreprenor, organizator.

TIBOR POSA
organizer_in

Co-organizator al Caravanei Coworking. Tânăr profesionist, voluntar, mereu în căutare de noi provocări.

MAKAI B ANDRÁS

Co-organizator al Caravanei Coworking. Speaker, trainer și coach.

MÁTÉ RAB
organizer_in

Antreprenor, specialist dezvoltare afaceri, Business Punk: de la idee la proiect, de la proiect la succes.

LÁSZLÓ TÓTH
organizer_in

Startupper. Implementează idei, organizează startup-uri. Mentor.

CONTACT

COWORKING SPIRIT
ADRESA:
TELEFON:
FAX:
E-MAIL:

up